Tuesday, October 6, 2009

katee geng!

today aku rase sgt2 epy n sgt2 bahagia bile ade insan yang memahami aku.sbg seorang manusia,kite sume x pna lari dpd masala.even u dduk r jaoh ne pun mang u sndry akan ade mcm2 masalahh.

tp,masala yg sedang aku alami skang adalah masalah nk memahami n mnjage aty kawan.:( kadang2 kn bile aku pk2 blik perlu ke kite ade kwn?dan perlu ke kite jge aty dye?urmm mst r perlu.sbb selain family or bf x semestinye dorg sume akan fhm pe yg kite rase.

tah r mang betol pun,sume manusia sme je.cume mereka kne taw pe sbena nye erti sebuah persahabatan?kite ade kwn bkn sekadar nk epy sme2,share problem tp kite gk kne sdeyh n ngs sme2.2 baru dinmekan 'kawan'.tp 2 r nk cari kwn mang senang tp nk cari kwn yg btol2 mmhami mang susaa:(

tp,aku x kisa.aku nk lupe kan pe yg da belaku antare aku dgn dye.bia r ia nye jd pengajaran tok aku menilai n mengajar aku ape 2 erti persahabatan~ saat aku sdeyh n ngs,rmy kwn2 yg snggup bg semangat kt aku.so thnx k beb!hope pas ni kite akan terus mnjadi 'bff' smpy mati....sayang korg sgt2!

2 comments:

  1. sayang ko gak ..nak cari kawan memang senang ..tapi nak cari sahabat susah giler ..kena masuk jamboree baru jumpa sahabat ...wahahahaa

    ReplyDelete