Thursday, October 8, 2009

bulan stress!

bulan stress?huh?pe tuh?bulan nih r bulan yg pling stress n myakitkan aty aku.even bln nih still ag bln syawal.np eyh kdg2 aku t'pk yg aku ni x layak jd kakak tok adk2 aku yg len?sbb aku rase cm aku da gagal tok jge n beri prhatian kt dorg!grrrrr bnci r!

sblom ni aku bkn cni,tp skng aku da rse byk perubahan dlm diri aku.dpd aku syg kn adk aku tros aku ase cm nk jaoh kan diri aku dpd dye.aku takot!takot sgt :( semakin ari perangai dye semakin berubah n jadi seorang yg suke mngamok n mara2 x tentu pasal! :'( smlm aku baru gado terok dgn dye.dye buka rantai mto aku cm 2 je.plik, bnd 2 aku nk buka mst pky kunci tp dye ley buka cm 2 je.

aku smpy2 uma aku tgok mto aku da tade.mang ase cm nk ngs n jerit kuat2.tp saba jeh.aku tros tpn mak gtaw sume nye.mang ngalir gak r air mate nih:'( aku syg moto aku.bkn aku kdekot tp aku tanak mto aku rosak.t law da rosak sp plak yg nk tuka brg2 mto 2?kaw ke?x gune aku ckp pnjg2.bkn dye dga un.pale ni smpy sket gk r pk ne plak aku nk ltak mto aku..

kbtulan plak mak p kusus.so aku kne anta una p skola coz dye tga pmr skng.nsib de jiran yg snggup tlong aku.aku mnx tumpng ltak mto kt uma dye smpy una bis pmr.p2 mto 2 t aku ltak tros kt uma paan smpy bile2.senang xyah pk2 da.ltak kt uma x selamat,letak rantai un x selamat, senang cte ltak tros kt uma org len.baru aty aku ni puas!

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, smpy bile aku kne cni?smpy bile aku bole btahan idop cni n smpy bile aku kne saba dgn sume ni?????????:'(( aku sndry un x taw!mang btol ckp bella yg bln ni mang bln yg sgt malang bg aku n dye!~


aku buntuuuuuuuu:'((

No comments:

Post a Comment