Friday, July 3, 2009

senggal doe (:

hahahhaa weyh nbil,pe cerr??aduh hang ni x bis2 dgn merepek nye.beria2 weyh wt entry psl ym smlm uh.mentang2 da pndy wt kn,asik la dok msok kn pe yg ley msok.law bole sume nye nk di masok kan..hahaa xley bla je doe.smpy pe yg kite chat un ko g msok kn.layaaaaaaaann jela.

law kome nk taw,np aku bold kn font tuh bb minah ni asik tny aku je,pe yg kotak2?aduhh pedehal aku da cte pnjg lebar kt ats tuh dye still bole ag nk tny.ne r aku x bengang.hahahaa amik ko sebesa2 nye aku tulis.pdn muke hang:D

tp xpla aku x kisa un,sekurg2 nye pemes gk r aku nih.wkaka!~ nasib aku mang da fhm ko 2 dri dlu ag,gle lampi baiii.hahahaa.pe r minah ni,mang sengal doe.!mari join team sengal sedunia beb!muahahahaa:) aku owg ptme yg msok team tuh;D

2 comments:

  1. weyh VAVI
    .....
    tulisan nama aku tu BESAR KAN SIKIT ... orang lain NAK BACA KANG TAK NAMPAK NAMA AKU!

    ReplyDelete
  2. hahaha pndy da kome ckp vavi!

    ok da besa kn da,

    nmpk?:DD

    ReplyDelete