Thursday, July 2, 2009

ari jumaat..

moning,ni antara kje2 aku tok ari ni:

1. bgon2 pg je da kena anta dik aku una g skola
2. pastu tros g li brfast tok adik2
3. smpy2 uma tros kena jemur baju yg x tkira byk nye (:
4. pastu da stle jmur baju,aku mnyapu kt lua uma
5. msok uma,sapu kt dlm plak
6. mop lantai
7. kemas dapo
8. kemas bilik
9. baru lah ade mse nk p mandi. hahahaa sbok tol r aku ri nih:D
10. sttle sudeyhh,

eyh2 lom ag doe,jp g kol 10 nk p bngi jap dgn sakinah.nk g kday spek mate.pas2 p drop kn kinah kt ktm ukm then trso p amik adik aku lik skolaa~

wahhh,kje aku ri ni ngalah kan org gaji sebela uma aku.hahahaa,eyh jiran sbla uma aku de maid ke kome?wkakaa mengong jeyh!k dude chow sinchan ;))

2 comments:

  1. bibik bisa dong kamu bersih in aku punya kamar ..kotor bangat ..nanti gue bgi itu wang 2X ganda ...setuju ngak ? wakakakaaa

    ReplyDelete
  2. hahaha! bole2 tiada masala

    tp sy pikir duit puan sndry un x ckup

    cm ne mau baya gji sy buk?

    hahhaaaa((:

    ReplyDelete