Saturday, May 23, 2009

kesahku bersame untakuh


minggu lpas 16 may 2009, mang ari yang xley aku lupe kn r! perrgh siot saje. aku jatoh moto. alaa bkn sala aku un! sala pakcik tua 2 r.. bodoh je da taw lmpu traffic 2 da merah benti r! x kan x taw ag kot. 2 pn kna gtaw ke? adeh, pkck2 nsb r pkck da tua kn law x lame da lme aku bsikap kurg di ajar! hahahaa. tp mang x ley bla r pkck ni, da wt sla bkn nk say sory, dye leh reves dgn muke yg slumber g2 je! alaaa sialan weyh.. nsib adk aku x tpelanting ke dpn! ps dye da ke blkg aku un gerak r tp smpt gk r aku usha slect kt dye. yg sdey nye pas aku da gerak 2 aku terasa tgn aku sket sgt sbb tekan brek moto ku trlalu kuat! adehh, da smpy uma pe ag aku cte r kt mak dgn ayh. p2 ayh ku ckp len kaly bwk slow2 sket, tgok da jd cm ni ): pe ley wt, huhu. tp en ayh ku cm taw2 je aku ni bwk moto laju, heee (: maap ye dady sy x sngajeh.. urm, mule x rase sgt sket tuh. tp bile da mlm2 tgn aku bengkak n mang kompem2 x ley nk bwk mto. so sok nye aku x g kije. mak bwk g b'urut. kpd awek2 kt lua sne, bwa mto leklok yer! t jd cm aku nih ok? tamaatt.. (;

No comments:

Post a Comment