Sunday, May 24, 2009

kaw sahabatku







10 may 2009 mlm 9 may aku da berangan mcm2 r. yla ri sok nye aku nk kua g date dgm mmbr2 aku. nabil, seha, anan n erin. wahh lokasi seterusnye klcc wey! sp nye plan law x aku dgn nbil kome (: nk hrp seha, hampeh je. dye bb2 tu mang dye x suke. bese r dye nk jd cm ank rje. esh, ank pkck zakaria nih pe r. hahahh. bgon pg2 aku da kms uma pe sume. siap iron bju tdong pe sume we. gle smngat doe! haaaha. jnji dgn mbr2 aku jmp kol 11. so, mule mamat ni ckp nk anta aku kt sg besi p2 tgok2 dye bgon tdo un lom ag. perghh angin weh dgn mmat nih. xpla aku wt bodo je, last2 aku soh ayh tlong anta kn kt sg besi. kol 10.45 aku grk r p sne p2 smpy2 sne aku tnggu r nabil lam 5 mnt. p2 da smpy aku tros p klcc nek kte dye. gle smgt r ktrg je yg smpy lu antre mbr2 yg len. bese r ktrg kn yg pling btnggungjwb n yg pling smangat. hahaaa :D law nk hrp yg len, jwb nye smpy bebile un x kua weyhh. da jmp sume skaly ktrg gosip2, lepak2, best doe! p2 aku p bwk dorg g mkn lu, ylaa sume da kelaparan. aku belanje dowg mkn. sekali sekale en, bkn salu un. ps mkn sume, da cm org bodo je x taw nk wt pe? pusing sane sini cm org gile.


ngeee! last2 nbil ajak p tgok movie, so sume ckp ok ktrg un grak jla. tgok cte uninvited. takot dooe! aku r yg pling penakot. hahaah smgt ttop pky beg. aku dok sbela seha n nbil. e'ele nbil ni, mulot x reti nk diam! adehh x larat ku nk melayan nye. nsib ko mmbr aku. hahahaa. lyn jla. yg seha x bis2 men hp dye. pe ag law x msj dgn pejal syg dye tuh. weeek x ley bla jeh! nk je ku cmpk hp dye kt kepala org dpn tuh. :D mang best r, lam wyg 2 ktrg je we yg pling kecoh. owg len sume diam je, kusyuk watawaduuuk tgok cte 2. weyh nbil jom kita baling popcorn kt owg dpn ni nk x we? muaahaha :D eyh x bek doe. sok luse jla kta wat wey. erin n anan un memekak gk kt sbla ktrg. bese 2 tu hobi ktrg. x susa kn korg un? kn2? t law ktrg rse ktrg nk diam ktrg diam r keh?:)


urm, da bis tgok wyg sume ktrg plan nk lpak kt lua. nk snap2 pic sume. tga2 lpak2 aku nmpk de sowg mamat nih. da r ensem pe ag aku tros g kt dye dgn muke slumber. p2 pe ag aku ckp, bang ley tlong mik kn gmba ktrg x? cpt je mmat 2 ckp ok. boley je. tp nmpk gaye mmat 2 cm tga tngu awek dye je. arrrgh pe aku kisah! hehhee:D ok sume tenyum, comel doe. haha pasan sekejap. da pnt sume, ktrg lpak kt lua plak. snap2 pic ag. tp yg pling nyamph xde sp un nk tlong snap kn pic ktrg. babun tol.. tpakse r soh de dak laki ni amik kn. muke da r x ley blaa. menakotkan weyy. cuak baaii. alaa lntak r, ktrg wt slumber jeyh.da stle sume, bru ktrg plan nk blah. yla da ptg un. nk wt pe dok lelame kt c2. sok kje kome (: so msing2 salam2, plok2 n ciom2 p2 bla r pe ag. aku n nbil lik skaly. seha, anan n eryn grak skali bb dowg nek tren. terase sdey gk nk bpisah daa ): best r dpt jmp korg. rndu teramat sgt doee, tp sdeyy gk r yaya x dpt join sme. dye ckp dye lik kg. tp x pla len kaly ley jmp ag kn2? tp ko kena jnji jgn x jd ag taww t ktg ngajuk bwu taw! hahaha joke je.
hehee.tamatt sudeeyyhh. bye ((:

1 comment:

  1. ya ya ya...kita tetap kawan ..sampai mati...time ni syok kan yang pasti sape yang pilih movie??

    ReplyDelete