Monday, March 29, 2010

gaji gaji gajii


hissh benci owh pk psal gaji. benci sgt2 r kn? mang r dga cm best je owg da kje dpt wit n leyh li pe sj yg diinginkan.. hurm tp aku x rase r cm 2 dlm bln nih.. ne x nye mcm2 bnd aku kne byar! gggrrrr! mang suke r bayar mcm2 kn? tiap2 bulan salu mang kne amik rm400 dpd gaji tok stlle kn byar wit mto n lptop aku. p2 selebihnye 2 aku gune r tok belanje aku sndry. ngatkan bln ni dpt r enjoy sket kn? tgok2 harapann. ylaaa aku nk kne renew lesen aku, da bis P awal bln 1 ag tp smpy skng lom renew2 ag! mang best r kn? x sempat r nk p, p2 da renew uh aku baru perasan yg roadtax moto aku mati 2 april nih. waaahh mang best r kn kua kn wit tok renew segale haram jaddaahhh ni:p pe nk wt kn. smentare tga de wit ni bayar jela ppe yg penting2 uh dulu.. huhuu yg pasti aku x sabar menunggu kedatangan bulan jun ini, ehhehee:))

4 comments:

  1. wah.. jauh nye lg bln jun 2..hehehe sbr ye menanti..

    ReplyDelete
  2. sabar ... inilah kehidupan ... ada saje masalah .. semua merasai perit yang sama .. kerana kita manusia ... mcm2 tuhan uji kita ..(ayat2 perempuan memerdekakan bahasa melayu)** ekekekeke

    ReplyDelete
  3. yeerr itu lah dye cik bella kite.da cm ustazah ba'yah kome.hehehe bagos2!terima kaseh di ats kate2 smngat yg telah diberikan:)

    ReplyDelete