Wednesday, February 3, 2010

jodoh ade dimane2

hubungan antara aku dgn kau ckop stakat ini
da x de pape ag yg boley dipertahankan
masing2 ade kemahuan masing2
anggap jla aku dgn kau x pena knal.

mungkin kau bkn jdoh terbaik aku n
ko gak bkn orang yg bek tok aku jd kan
'teman sehidop semati' aku.
tape,aku terime sume ni dgn redha.

yang pasti jdoh 2 de kt mane2 n
mngkin tuhan da jnjikan de org yg lbh bek
tok aku..so dont wory keyh!:))


yg pasti skng aku xde rase sdey n nk ngs sbb ptus dgn kau!
thanx to my frwend zakya yg byk mmabntu n give a support!

2 comments:

  1. buaya bukan seekor yang .. tabah ye .. ada lg baik menanti ko kat luar sana .. aku kan ada .. leh karoke slalu .. BFF

    ReplyDelete
  2. yup btol uh..
    ko mang sntiase de dgn aku
    makasey yer!
    jom karokkk?
    hahahahaa!

    ReplyDelete