Thursday, December 17, 2009

cukop sekadar ari itu

smlm 17 dec 2009,
lepak alamanda dgn nabil
n ktrg jmpe dgn amar.
huuuhh dupdupdup jantong nih.
ylaa lme da x jmp dye.
dekat betaon2 gak r.
jenoh tnggu lme2 nih, tetibe dye smpy.
dpd jaoh ag ktrg da nmpk dye.
huhhh sgt2 cm x caye je 2 dye.

weyhh, asal selekeyh sgt?
cm nak lari jaoh2 je kome bile tgok dye.
tah r, x taw r np?
tp xpe r, jmp je r tok ari ni.
x byk yg berubah dkt dye.
aku dgn nabil cm sme2 x saba nk tnggu dye blahh (:
kejam weyhh aku! hahaa..

ne x nye, serabot je aku tgok dye.
x taw malu kot.da r ckp kuat2 pe sume
n sempat ag belari2 kt dpn org rmy, wtf weyy?!
adeyyhh x tahan plak bile da bhadapan dgn dye!
tp xpla, sume da berlalu pon.
yang penting pas nih
aku n nabil da serik kot nk jmp dye ag! damn!

*antara pic ys sempt dtngkap,










bajet ensem kome, mnyampaaaaaaaaahh!


peace no war! kn nabil? ;p

4 comments:

  1. wakakkakakakaka.
    kuang asam ah kauuuuuuuuuuuuuuu
    dah nak jumpa org tu, boleh kau nak suh dia bla?
    pastu kuang asam gila bila tangkap gamba, dia sbg latar belakang?

    itulah nasib lelaki tak kacak kan?
    wakakakaka

    ReplyDelete
  2. ajajajja,
    bukan pe kome
    aku da ajk tngkp p2 dye yg xnk.
    control macho r plak kn!
    hahaha wtf beb?;)

    ReplyDelete
  3. hahahaha ,,,tak tahan mengingati kisah dia ... ckup la kan khalis .. apa pon dia still member .. biar dia sengal asal tak berperangai menyakiti hati orang lain ...peace kome .....

    ReplyDelete