Sunday, November 8, 2009

friends, friends n friends...

Entahla taktau nak cakap macammana.I just dont care about it anymore.Sebelum ni aku takut kehilangan kawan,tapi aku tak sedar aku dah ada kawan yang selalu support aku no matter what,maybe kalau aku kata tak bersyukur boleh?ppe jelaa,aku dah try buat yang terbaik.Terpulanglah kepada korang untuk menilai.Aku ni tak cukup makan garam lagi, masih budak.Tak cukup matang nak buat apa apa,nak pikir apa yang terbaik.Maaflah kalau ada orang terasa dengan kata kata blog aku sebelum ni.Aku cuba cubala nak elok elokkan ape yang kurang elok tu.Hmmm but my major problem is that I didnt learn from my mistake, so macammanala aku nak change to be a better person?i try okay,dont worry.. Tata.:'(

2 comments:

  1. npe nie khalis? ape yg xkne.. kongsi la.. jgn smpn2.. nnt ko tension..

    ReplyDelete