Saturday, October 31, 2009

tagged 1


1. Apa perasaan anda sekarang?
Tak menentu, sekejap happy sekejap sawan

2. Saya nak makan?
SAYA NAK MAKAN DENGAN AWAK ;( haha

3. Impian saya?
I don't really know actually =.=

4. Haiwan yang saya tak suka?
Yang berbulu bulu tu, bukan manusia ye kawan kawan *okay aku jahat, lalala~

5. Saya harapkan?
Supaya saya dapat bersame dengan beliau pada setiap hujung minggu, terima kasih

6. Jika boleh putarkan masa?
Betulkan yang salah? Maybe?

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
Now I'm 21 so 10 years *kira kira bapak lembab* hm tengah jaga anak kot, GATAL :O

8. Handphone saya adalah sebuah?
Kereta, hamekkk kau

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
Harap maaf, buang masa nak kira

10.Saya suka pada?
Bau bantal busuk saya yang dah habis ranap terkoyak terbelah dua 3 jam yang lalu

11. Kawan2 saya?
Sawan jugak

12. Pernah dikhianati?
Pernah ke? tah r, pernah kot

13. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?
Ajak tengok wayang sambil share share popcorn. Comel kan?

14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?
Malas malas malas,

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. share popcorn pun comel ke?
    nasi lemak yang banyak tu pun kau balun sorang.
    bangang*

    ReplyDelete
  3. suke t aku r.
    de susa kn ko ke?
    tade kannn?
    hohooo:D

    xpya byk bunyi ok?
    diam sudaaa,
    ko kua sblom ni un aku yg belanje!
    bongokkk!

    ReplyDelete
  4. hahaha share pop corn comel ...boleh jalan da....aku share big mac..kunyah dlm wayang ..gile gempak ..

    ReplyDelete
  5. hahahhaaa bkn dlm wyang beb tp dlm bilik karoke!
    kebuluran nye pasal kn?
    hahahha:D

    ReplyDelete