Sunday, August 2, 2009

sukan suken!


anak2 akuh,:) cute x dowg?

huhu sbtu owh sbtu.gile penaat.pg2 bute da bgon p skola. aduhaai pe nk wt da bdk2 sukan en? tpkse r dtg..
best?tah aku un x taw r best ke x?
cm kelam kabot un de gk,nymph tol!
huhhuu.sukan ni aku rse x meriah lngsong. bosan teramat sgt..
tp besh gk tgok dak2 bile dowg tga men game uh tjerit2 akuh!
hahahaa cm aku plak yg men doe:D yg pasti yellow group mng!
yeyy! bese r group sp en? group aku r tuh.. caya r (;
sukan bis kol 11 lbey. tp aku lik lmbt bb kne kmas khemah pe sume p2 mkn pe sume lu bwu lik..
smpy uma lam kol2.mnd2 twos tidoo smpy kol6. bgoskn cikgu nih? hahahaa,pnt ahhh:DD


muke da gelap,2 yg ttop tuh..hahaaa;)



my bf, rehan sygg:D

ni ekal.dye nih time org len sume tga men game, dye ley wt x taw je!bengang tol aku. lngsong xnak men!hissshhh:DD

1 comment:

  1. aceh kome ..ckgu khalis ....mesti ko yang mekap kan budak2 ni kan ...tu yang mcm anak2 snow white aku nengok ...

    ReplyDelete