Tuesday, July 14, 2009

nape msti jd begini?!

selase,14 july o9.hurmm aty aku ni mang da lme bengang n da x taw nk cte kt sp ag.aku da pnt nk pk masala ni sbb aku rse mang aku x kn bole nk sttle kn nye sesorg!ptg td blik2 kje aku tros p pasa dgn dye.p2 time pegi 2 mang ok je x sngke plak bile blik dye wt hal plak..):

sbna bnd kcik je tp np dye beria2 nk besa2 kn masalah ni?sbena,dye bengang dgn de pompuan ni td.time ktrg da otw lik,jln mang gile sesak r time nk kua 2 p2 dye gtaw aku dye nk ekot jln yg 1 ni.aku da pesan kt dye yg jln uh one way.tp dye degil,dye ckp dye nk lalu gk!aduhhh ske t u r nk lalu ke x!aku bkn r nk memandai2 en tp mang da jelas2 kte sume dari arah btentangan!dye pk kepale dye jeyh!

p2 tga2 nyempit2 kt sesak2 tu,awal2 ag da tlanggar cermin tepi kete org.n
gamuk r org lam kete 2.nsib xde ppe.p2 time uh kebetulan ktrg buka tngkp.then de mkck lam kete sebela ni dye tego,len kali sblom jln tgok r dlu.jln ni one way je.p2 dye wt muke x besala dye.hurm mls aku nk ckp byk2!pndy2 r pk sndry!pas2 da jln smpy depan skit,de r plak akk ni dye tga jln kaki tros je ckp,mnyusahkan org lain jeh!aduhh gle sket aty r tlinge aku ni dga!nsib time 2 aku tga ckp tpn dgn mak aku.babun tol r.

bile da kua je dri jln uh,xpsal2 je dye nk diam n lngsong xnk betegor dgn aku.x ke cm lahanat je pngai tuh!aku ckp teros terang r mang aku bengang gle r dgn dye.ske wt sesuatu x nk pk lu.pas2 bile da sala diri sendry lngsong xnk terime!mang babi jeh!so bile da smpy uma aku tros kua dpd kete n hentak pintu kete 2 kuat2!pdn muke.pk mara dye je.yg kite ni jd cm tunggul kt sebelah dye.org ckp bole wt x taw je!hissssshh xsuke tol!!!!!mls nk pk ppe da!!mang terase gle r dgn dye )':


urm,da bengang sgt2 ku mik kunci moto n aku p 7e
li slurpee:D atlst aku xdla stress nk pk psl dye!shitt argh! meyh r minom ((:
hahahha:D




1 comment:

  1. ye la untuk sahabat sejati ..aku akan tinggalkan coment yang bernas ....wakakaka jga diri ..pilih la laki yang sesuai ngn ko ..dan pandai la bawa diri (ayat SEHA kome TAk anak ) wahahahaa

    ReplyDelete