Saturday, June 27, 2009

selamat tinggal sepang

huhu ari ni 27 jun 09 jam 5 ptg tamat suda tnggungjawab aku sbg pekeja di sepang.huh gle lega,syukur alhamdulillah sume ny bjalan dgn lncar.cewaahh cm beria r plak ayt aku ni kome!xdla aku un da lme kt sane.so skng aku da ready tok benti.perasaan?jgn ckp r weyh cm2 ade.sdey,gumbire sume r de..

xpla aku benti un bkn sbb x sonok kje kt s2.sbna aku mang suke.tp aku tpkse benti bb aku x larat ari2 lik mlm pe sume.so skng un aku da dpt job yg btol2 dkt dgn uma x kn aku nk tolak kn?xya pk ppe da.duit minyak pe sume xde r kua ag.aku start kje bru 6 july.so aku de mse seminggu tok rest kt uma sblom aku nk start kje baru.

ppe un.aku berat aty sbna nk blik uma td.bb aku trlalu rndukan adik dayah!!sdey baii ): pe ley wt kn?hurmm.so k r,gua chow dude!

No comments:

Post a Comment