Sunday, June 14, 2009

saye bsame shawl :)


8.30 p.m

hahha kelaka je doh ri nihh.aku p teman dik ku g mines.sje je jln2 p servey hp.tah dye.hp rosak je mmnjang.yg x ley blah nye aku bodo2 je td cm xtaw nk pky pe.so aku selongkar2 almari bju aku 2 tros aku amik bju blouse aku kaler pepel n pky.p2 aku terase cm mls sgt2 nk iron tdong.cpt2 aku tron bawa lik adk aku n amik shawl dye.pe ag aku try2 je sarong then tros pky kome:)

first time weyh pky.gle burok r!nymph plak aku tgok.hahhaa:D dgn slumber adk aku time 2 tga pgg phone aku p2 dye tros je snap pic aku.hehehe.tgok r muke aku kome,xley blaa jeh.ps2 da siap2 sume xde segan2 dah aku tros je kua dgn adk aku.hahahaa lntk r pe org nk katekn?wt x taw sudeyyhh ((:

5 comments:

  1. ala. siannya. kawan aku sorang baru berjinak dgn shawl la.
    i akan sokong u pakai shawl.

    janji u pandai pakai dahlah. jgn jadi mangsa shawl.ceywah. selain mangsa fesyen, shawl juga ada mangsa.

    ReplyDelete
  2. hahha tp aku terase aku pky shawl muke akuu x nk nmpk bolat doe:D

    ni yg sentiase je nk pky shawl nih
    bajet cun sekali sekale en?

    xsala kn2?:))

    ReplyDelete
  3. hahahaha.

    sila borongla shawl byk2.

    murahhhhhhhh

    ReplyDelete
  4. dah macam bienda aku nengok ..ok ok teruskan usaha anda untuk menjadi yang tercantik dan yang paling hebat ...wa caya sama lu ...muah

    ReplyDelete
  5. hahah,tol 2 eka!

    t akn ku borong 1 pasa mlm tuh!

    hahaha?pasar mlm?

    adeyhh,kntoii!

    ReplyDelete