Tuesday, June 23, 2009

catat rekod


7.00 am
aceyh asal tetibe je pg2 bute ni aku m'update blog?hahhaa.xdla entry ni sbna nye jes nk cte r kn.ri ni aku mncatat rekod lam sejarah aku bgon awl weyy.bkn sbb pe kome sbb dpakse mnghantar adk aku ke sekola~ mklum r dye ttngal bas.huh! ceyh ptong steam aku nk tido tol r.ehehe:D tp en bile aku da bgon pg2 cni rse cm best plak kome,ylaa xdla aku rse kelam kabot.law x, salu bgon kol8 lbey p2 cm2 bnd nk wt.dgn mnd ag,siap kn bju tok bwk p kje ag,mkn n time2 2 r nk jemur bju.adoii bodo je rase.law bgon awl cm ni kn sng.bkn kate sempt jmur baju,nk update blog un smpt kome.hahhahaa!k r,tahniah kpd diri sndry bb bjaye bgon awl,wkakka!:) k ckop smpy di sini.smoge btemu ag.ahhhaa:D
kpd nabil,adk kpd man belon.amacam smart x pic kta b2 nih? sile tngglkn komen anda.hahah!bye!

3 comments:

  1. aceh kome ....dia bangun tido awal ..who care...??aku hari2 bangun kul 6.59 am ..lg awal dari ko ...

    ReplyDelete
  2. hahahhaa pundek kome minah ats nih!
    bese r adk man belon mang begitu
    hahahaa:)

    kimslm kt abg yer?:D

    ReplyDelete
  3. hai kawan2 ..adik yus yang paling chomel....selamat mencuba utk bgn lbh awal dr aku tau !

    ReplyDelete