Thursday, May 28, 2009

penting siot!



11.30 p.m

pnat nye we bwu smpy uma ni kol 10.45 td.kje aku ni da ngalah kn penoreh getah je dooe!cipan tol.xtaw r smpy bile aku nk cm nih!hahaa.smpy2 uma pe ag cpt2 teros nek lik ukak tenet.hehhe,xsaba nk bce blog nbil dgn ika.:D mang kelaka tol dorg nih,x ubah cm kt mahad dlu.bese r ank didikan cikgu kesayangan nbil,cikgu JEHAN!hahha.nbil hang jgn mra ea?joke je!law ko nk mara gk lntak ko r!ade aku kesah?bhahahha:)

wah pg td sume mmbr2 aku sibok dok bincg psl nk kua nih,meriah tol!hahahha,mklumla da betaon2 x jmp sume skaly!teramat rindu r kt korg.so tol ke nih 7 jun?jgn tuka2 ag plak taw.tkot de yg de hal plak.huhuhh.tah aku un x taw depe nk g ne?nbil cdg nk nek bot kt mines,tah r ne2 je r.aku x kesan un.ne r aku taw sgt area kl nih,nme je dok kjg.yg aku taw satey kjg n penjara kjg.that's all ok!nk aku bwk ke?jom rmy2 test dok lam penjare tuh!hahaha,sure heboh doe!x ya nk g jom heboh ag,ckup dgn kite2 je da leh pecah penjara kjg tuh,wkkaaka sial jerk!

kang x pasal2 org yg msok kn ktrg kt penjare 2,dye plak yg kena dok lam locab tuh!hahah bodo jer!alaa x kn r korg nk tgkp ktrg nih?ktrg ni bkn pena wt sala un,sume bek2 je taw.almaklumlah bekas plajar dari sekolah.....x yah taw r kot kn?hahhaa:D so aku jes nk inform kt sesape yg bce blog aku nih,aku da sangap nk jmpe geng2 gedik aku nih!kepada FYRA aku mnx maaf keh?xde niat un nk pulau kaw dpd mmbr2 kite,tp ko cube r berbah k?jgn r sombong sgt,tuhan x suke n aku nih ag r x suke n benci gle cipan doe!

kite kn kwn dri dlu,x kn ko sng2 je nk lupe ktrg nih we?mang r aku taw ko de mmbr2 yg len gk tp dorg sume tuh same ke dgn GENG2 GEDIK kita dlu?x sme doe.so pepaham r keh!ape yg pnting kejesamee.hahah bodo je aku ni melalut plak.pe yg pntg kite kwn smpy mati keyh?jgn lupe tuh!

1 comment:

  1. ces.
    ko dah baca blog aku. sila tinggalkan kesan dgn mengomen. ni yang tak suka nie.
    macam takde kehadiran blog aku.

    tak suka.
    saya menulis bukan kerana nama atau coment.
    tapi tolong lah tinggalkan kesan.
    coment ituini apa yang penting.

    wakakakakakakaka
    bercakap dgn nada serius nie

    ReplyDelete